среда, 20 апреля 2016 г.


DEMO MATERIAL

        SOARTA VIETII


Eu plîng mereu pe soarta vieții
Așa o viață nu mai vreau
Eu n-am noroc în viața asta
Din zi în zi tot mi-e mai greu.

          Doar numai scîrbă și nevoie
          Eu întîlnesc oriunde-aș fi
          Și zi și noapte rog pe soartă
          Să-mi dea o viață cum aș dori.

În lumea mare eu n-am pe nimeni
Norocul m-a lăsat demult
Și doar vioara mă așteaptă
Și eu cu jale o ascult.

          Tu plîngi vioară plîngi cu mine
          O viață bună tu-mi dorești
          Îmi ștergi tu lacrima amară
          Și cu un cîntec mă iubești.

Aș dori să am o viață
Limpede ca apa din izvor
Fără lacrimi și tristețe
Viață plină cu noroc și dor.

          Unde inima nu-ți plînge
          Și în suflet nu mai este foc
          Unde ești dorit cu drag
          Plin de fericire și noroc.








Ianuarie-2014                            Eugeniu Blidari

Комментариев нет:

Отправить комментарий

EVGHENII BLIDARI Письмо продюсерам Поэт он песни сочиняет А композитор музыку к словам Они всю душу изливают Чтоб с ними поделитьс...